Backlink Nedir?

Blogunuzun arama motoru sonuçlarındaki performansı ve PageRank değeri açısından backlink’in önemi yadsınamaz.Blogunuzun promosyon aşamasında ister istemez SEO ile tanışırsınız ve SEO ile ilgili yazılarda sıkça backlink terimi ile karşılaşırsınız.Şimdi türkçesi geri bağlantı olan backlink terimini biraz daha detaylı anlatmaya çalışacağım.

Backlink Nedir?

 

Backlink Nedir?

 

Backlink, her hangi bir sitede bulunan ve tıklandığında ziyaretçiyi sizin sitenize yönlendiren bağlantılara denir.Yani başka bir siteden sizin sitenize verilen linklere denir.

 

 

Backlink Türleri

 

Backlinkleri genel olarak 2 türe ayırabiliriz.

 

1. Karşılıksız Backlink
Bir sitenin doğtudan sizin sitenize link vermesidir.En değerli ve en etkili backlink türüdür.

 

2. Karşılıklı Backlink
Link değişimi adı verilen işlemdir.Ben sizin sitenize link verirken siz de benim siteme link verirsiniz.

 

 

Ne Tür Sitelerden Backlink Almalıyım?

 

Her siteden gelen backlinklerin değeri aynı değildir.Backlink alırken PageRank değeri yüksek olan ve ziyaretçi sayısı yüksek olan sitelerden backlink almak daha değerli ve önemlidir.

 

SEO’nun önemli faktörlerinden biri olan backlink kavramı gördüğünüz gibi karmaşık ve anlaşılması hiç te zor değil.

6 yorum:

  1. ortalıkta backlink de backlink bir kavramdır gidiyordu hocam..gerçekten kısacık ama tam ifadenizle anladım konuyu ben de sonunda :) meğer bilmeden ne olduğunu blogumda diğer site sahiplerine ve sitelerine backlink veriyormuşum :) teşekkrler hocam..

    http://cerezlerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hocam bir sorum olucak bize verilen linki blog`umuzda nereye ekliyeceğiz acaba ?

    http://oyunlargeliyor.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Back Link kavramını sade ve çok anlaşılır şekilde bize izah etdiniz. Gerçekten yazınızı çok anlaşılır ve faydalı buldum. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Faydalı bir içerik olmuş, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hocam eline sağlık. Şimdi yoruma kendi sitemin adresini yazarsam backlink olcak mı? http://kisiseldoktor.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. İlk defa net bir şekilde anladım. Bilgi için teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.