Her Yönüyle Bumerang Network

Bumerang, çoğu blog yazarının bildiği, üye olduğu bir blog ağı. Fakat üye olanların bir kısmı ne işe yaradığını, Bumerang’ın faydalarını bilmiyor. Daha da kötüsü bazı topluluklarda “hiçbir işe yaramaz”, “sakın üye olmayın”  gibi yorumlarla insanları yanlış yönlendiriyorlar.

BH okuyucularından da Bumerang hakkında çok soru gelince konuyla ilgili detaylı bir yazı yazmanın iyi olacağını düşündüm. Bumerang’ın en eski üyelerinden biri olarak her yönüyle “Bumerang”ı anlatmak istiyorum.

bumerang



Bumerang Nedir?


Öncelilke hiç bilmeyenler için Bumerang’ın ne olduğundan bahsedeceğim. Bumerang, Hürriyet’in blog yazarlarına yönelik ücretsiz bir servisidir. Bünyesindeki bloglara trafik ve para kazandırmanın yanında çeşitli organizasyonlar ve etkinliklerle bloggerların sosyalleşmsini sağlayan bir network projesidir. Peki Hürriyet bunları blogları çok sevdiği için mi yapıyor? Elbette hayır : ) Hürriyet’in de çıkarları var. Blogları bünyesine katarak portföy oluşturuyor ve Bumads isimli reklam platformu arcılığıyla, bünyesindeki bu blogları kullanarak pazarlama yapıyor. Markalardan, bloglar aracılığyla sosyal medya üzerinden tanıtım yapmak için belli bir ücret alıyor. Bu ücretin bir kısmını kendi alıyor, bir kısmına da blog sahibine gönderiyor. Kazan-kazan durumu diyebiliriz.


Bumerang’a Üye Olmak Bana Ne Kazandırır?

Bumerang’ın blog yazarlarına sunduğu 4 temel hizmet vardır. Bunlar; Yazarkafe, Bumerang teklifleri, Hurriyet.com.tr tanıtımları ve Hürlist’tir. Bu servisleri açıklayacak olursak:

 

  • Yazarkafe: Yazarkafe, ayda 500.000’den fazla kişinin ziyarettiği söylenen, blog yazılarının yer aldığı bir imleme servisidir. Bumerang üyeleri blog yazılarını bu siteye ekleyerek oldukça yüksek trafik elde edebilirler.
  • Bumerang teklifleri: Zaman zaman blogunuzda yayınlamanız üzere advertorial içerikler yani tanıtım yazıları gönderilir. Bunlara Bumerang teklifleri denir ve bu teklifleri blogunuzda yayınlamanız karşılığında belli bir ücret alırsınız.
  • Hurriyet.com.tr tanıtımları: Alexa verilerine göre Hurriyet.com.tr Türkiye’nin en çok ziyaret edilen 6. sitesidir. Blogunuza ekleyeceğiniz Bumerang şablonlarının ve link paylaşımlarının tıklanma sayısına göre Hurriyet.com.tr’in belli sayfalarında blogunuzun gösterilmesini sağlayabilirsiniz.
  • Hürlist: Hürlist, bir dönem çok popüler olan web dizinleriin Türkiye’de ki en son ve en prestijli örneğidir. Bumerang üyeleri bloglarını Hürlist’e kleyerek hem buradan trafik elde edebilir, hem de SEO için çok önemli olan backlink  kazanarak arama motoru performanslarını arttırabilirler.

 

Üyeli Tipleri Nelerdir? Nasıl Belirlenir?

 

Yukarıda saydığım sevislerden her blogger faydalanamıyor. Bumerang, belirlediği kriterlere göre üyelerini Platin, Altın ve Bronz olmak üzere üçe ayırıyor.

 

  • Platin üyelik en üst üyelik tipidir ve yukarıdaki servislerin tümünden faydalanabilir. Platin üye olabilmek için blog içeriğinizin özgün, faydalı ve ilgi çekici olması gerekir. Ayrıca üyelik başvurusu sırasında blogunuza yerleştirdiğiniz Bumerang şablonlarının görüntülenme sayısının yüksek olması gerekir.
  • Altın üyelik ikinci en yüksek üyelik tipidir ve yukarıda yazdığım hizmetlerden Yazarkafe dışında tümünden faydalanabilirler.
  • Bonz üyelik ise en düşük üyelik tipidir ve yukarıdaki servislerden sadece Hürlist servisini kullanabilirler.

Eğer blogunuz yeni bir blogsa içerik sayısına göre bronz veya atın üye olarak başlama ihtimaliniz çok yüksektir fakat ilerleyen zamanlarda blogunuzu içerik ve trafik olarak geliştirdikçe yeniden değerlendirme talebinde bulunabilir, uygun görüldüğü taktirde bir üst üyelik tipine geçebilisiniz.

 

 

Bumerang Paneli Ve İstatistikler

 

Bumerang panelinize giriş yaptığınızda aşağıdaki resimdekine benzer bir panel karşılar sizi. Burada Tanıtmlarım kısmında paylaşılan linklere ve eklenen şablonlara tıklanmasıyla kazanılan Hurriyet.com.tr ggösterimleri gözükür. Yanındaki Yazarkafem’de ise Yazarkafe’de yer alan yazılarınız ve bunlara kaç kez tıkandığı yazar. Tekliflerim kısmında katıldığınız veya katılmanız beklenen Bumerang teklifler vardır. Şablonlarım yazan yerde blogunuza eklediğiniz Bumerang şablonlarının kaç kez görüntülendiği ve bu şablonlara kaç kez tıklandığı vardır. Link Paylaşımlarım bölümünde de Hürriyet sitelerine ait linkleri kısaltrak sosyal medyada paylaşmanız sayesinde bu linklere kaç kez tıklandığı yazar.

 

bumerang panel

 

Burada şablonlarım ve link paylaşımlarım bölümlerinin tanıtımlarım bölümüne etkisini raporlara baktığınızda görebilirsiniz. Bumerang şablonlarınıza ve paylaştığınız linklere ne kadar çok tıklanırsa, ücretsiz gösterim sayınız o kadar artar.

 

 

Link Paylaşımı Nedir? Nasıl Yapılır?

 

Link paylaşımları, yukarıda da bahsettiğim gibi Hurriyet.com.tr sayfalarında yapılacak tanıtım için önemlidir. Link paylaşımı dediğimiz şey Hürriyet, Bumerang ve Hurlist’e ait sayfaların, Bumerang panelinde ki link kısaltma aracını kullanarak oluşturulan linkin sosyal medya siteleri, bloglar veya forumlarda paylaşılmasıdır. Paylaştığınız bu linklere gelen tıklamanın 10 katı kadar ücretsiz gösterim kazanrsınız.

 

Video: Link paylaşımının nasıl yapıldığını anlatan videoyu izlemek için buraya bakabilirsiniz.


Açıkçası link paylaşımı yaparak kazandığınız ücretsiz gösterimlere tıklanma çok çok düşük. Herkes için böyle mi bilmiyorum ama benim 1/100.000 gibi bir şey :) Bu yüzden link paylaşımlarına ve ücretsiz gösterimlere  çok önem vermiyorum. Üyeliğimin etkilenmemesi için zaman zaman Yazarkafe’de gördüğüm, blog yazarlığı ile ilgili faydalı ve ilgili çekici yazıları paylaşıyorum.

 

 

Yazarkafe Trafik Getiriyor Mu?

 

Bumerang’ın bence en güzel hizmeti Yazarkafe. Blog yazılarınızı Yazarkafe’ye ekledikten sonra trafiğinizde ciddi bir artış oluyor. Örneğin Blog Hocam’ın Google ve sosyal hesaplardan sonra en önemli trafik kaynağı Yazarkafe’dir. Yazarkafe’ye eklediğim bir yazı ortalama 100 kez tıklanıyor. Eğer yazı öne çıkarılırsa yani manşete alınırsa bu sayı 5-6 katına kadar çıkabiliyor.

Yazarkafe’ye eklediğiniz yazıların tıklanma oranını arttırmak istiyorsanız 2 şeye dikkat etmenizi öneririm; başlık ve görsel. Yazı başlığı da görsel de ilgi çekici ve merak uyandırıcı olmalı. Ayrıca, Yazarkafe içeriklerinin de Google tarafından indexlendiğini hatırlatmak isterim. Bunu fırsata çevirmek için gerçek yazı başlığınızla o yazıyı Yazarkafe’ye eklerken kullandığınız yazı başlığını farklı seçmenii öneririm. Yazarkafe’ye içerik eklerken girmeniz istenen açıklama kısmına da farklı bir şeyler yazın. Böylece aynı yazı için birden fazla arama sorgusundan organik trafik elde edebilirsiniz.

 

 

Bumerang Teklifleri İle Para Kazanılır Mı?

 

Bumerang’da altın veya platin üye olduktan sonra teklif almaya başlarsınız. Fakat bazı kişiler ilk teklifin ücreti çok düşük olduğu için Bumerang’ın kazandırmadığını iddia ediyorlar. Halbu ki ilk Bumerang teklifleri düşük ücretle başlar ve perormansınıza göre artar.

Örneğin gelen ilk teklifin 1 TL değerinde olduğunu düşünün. Bu teklifi blogunuzda yayınladıktan sonra o içeriğin okunma sayısı ve sosyal medyada paylaşım sayısına göre sonraki teklifler 30-40 TL gelebilir. Kısacası Bumerang’da ne kadar kazanacağınızı sizin performansınız belirler. Sanıyorum en fazla 100 TL teklif veriyorlar ama bunu açıklamak kullanıcı sözleşmesine aykırı olduğu için net bilgi yok.

 

 

Hangi Teklifler Hangi Bloglara Gider?

 

Bumerang’ın bir yayıncı katoloğu vardır. Reklam vermek isteyen firma ya da ajans, hazırladığı içeriğin bu katalogdan hangi bloglara gönderileceğine kendisi karar verir. Yayıncı kataloğunda bloglar konularına, trafiklerine, popülaritelerine ve teklif ücretlerine göre sınıflandırılır.  Reklam veren firma ya da ajans, bu katalogdaki çeşitli filtreleri kullanarak sadece teknoloji blogları, trafiği aylık 20bin olan bloglar veya 30-50 TL ücret aralığındaki bloglar gibi seçimler yapabilir. Kampanyanın içeriği ve bütçesine buna kendisi karar verir.

 

Burada ilmeniz gereken şudur; herhangi bir blogda gördüğünüz teklif, illa size de gelecek diye bir şey yoktur. Bu tamamen reklamverenin seçimine kalmıştır.


Gelen Tekliflerin Ücretini Nasıl Arttırabilirim?

Bumerang’ın amacı gönderdiği teklifleri yani advertorial içerikleri daha fazla kişiye ulaltırmaktır ve bunu başaran bloglar Bumerang’ın gözünde değerlidir. Bildiğiniz gibi warez bir içerikler Google’dan çok trafik getirir. Atıyorum “BH oyunu full indir”  sorgusunun ayda 500bin kez arandığını ve bu konuda yazdığınız bir yazının ilk sırada çıktığunu düşünün. Aylık trafiğiniz yüzbinleri bulur ama sürekli takipçiniz olmadığı için yayınlayacağınız bir Bumerang teklifinin okunma sayısı büyük ihtimalle 100’ü geçmez. Bu durumda warez içeriğinize gelen milyonlarca trafiğin zerre kadar önemi yoktur. Kısacası önemli olan yazılarınızı sürekli takip eden abonelerinizin olmasıdır.

Bu durumda Bumerang tekliflerinin ücretlerini arttırmak için yapılması gerekenler de az çok ortaya çıkıyor. Düzenli, özgün ve kaliteli içerik üreterek sağlam bir okuyucu kitlesi oluşturmalısınız. Bunun yanı sıra sosyal medyada da nitelikli takipçi sayısını arttırmak ve bu takipçilerle etkileşim içinde olmak. Kısacası geri dönüşüm oranı yüksek bir blog ya da bloggersanız Bumerang size gereken değeri verecektir.

 

 

Bumerang Ödeme Yapıyor Mu?

Bumerang tekliflleri ve bonuslarla kazandığınız toplam miktarı Bumerang panelinizdeki Tekliflerim bölümünde, Güncel Bakye yazan yerden görebiliyorsunuz. Burada biriken ücret minimum 50 TL’ye ulaştıktan sonra IBAN ile banka hesabınıza ödeme yapılmasını talep edebiliyorsunuz. Ancak elinize geçen net miktarın 50 TL olmayacağını söylemeliyim. Yasal zorunluluk olan %20 oranında stopaj kesintisi yapılacaktır. Yani bakiyenizde gözüken miktarın %80’i gönderilecektir. Bunun dışında hiç bir problem yaşamadan ödeme alabiliyorsunuz.


Bumerang Gerçek İçerik Üreticisinin Yanıda Mı?

Bumerang her fırsatta kaliteli içeriğin ve içerik üreticisinin yanında olduğunu, onları desteklediğini ve değer verdiğini belirtir. Bu çoğunuza pek inandırıcı gelmeyebilir. Tam bu noktada sizle bir anımı paylaşmak istiyorum.

Yazarkafe’yi ziyaret ettiğim bir gün, internet dünyası kategorisinde alt alta 5 adet yazı gördüm. Yazı başlıkları çok tanıdık geldi. Merakla linkleri tıkladığımda hepsinin daha önce benim yazdığım yazılar olduğunu fark ettim. Blogu incelediğimde ben dahil 4-5 farklı blogdan aldığı yazıları yayınladığını ve bizim yazılarımız sayesinde Bumerang’da platin üye olduğunu gördüm. Önce Bumerang’a kızdım. “Hani özgün içerik istiyordunuz?” dedim. Daha sonra, Bumerang’ın her yazıya özgünlük kontrolu yapmasının mümkün olamayacağını düşündüm ve durumu Bumerang yetkililerine ilettim. Aynı gün ilgilendiler ve o blogun platin üyeliğini iptal ettiler.

 

İşte o gün anladım ki Bumerang gerçekten içerik üretenin yanında!



Son Sözler

Bumerang, ben dahil pek çok bloggerın hayatında önemli bir yer teşkil ediyor. Hatta çoğu blogun kaderini değiştirdiğini bile söyleyebilirim. Bumerang sayesinde trafiğinizi arttırabilir, Türkiye şartlarında fena sayılmayacak kadar gelir elde edebilir, Bumrang’ın deneyim günleri ve aktivitelerine katılarak güzel vakit geçirebilir, yeni şeyler öğreneblilir, küçük ama size kendinizi özel hissettirecek hediyeler kazanabilirsiniz.

Aksini iddia eden, Bumerang’ı karalayacak tarzda söylemlerde bulunan kişiler bence sorunu kendilerinde aramalılar. Blogunuzun ve yazılarınızın çok iyi olduğunu düşünüyor ancak Bumerang’da platin üye olamıyorsanız sorun muhtemelen şudur: Bumerang’ın iyi blog ve iyi içerik anlayışı sizinkinden çok farklı. Bumerang hiç bir blogun PageRank, Alexa gibi değerleriyle ilgilenmez. Bumerang için önemli olan ürettiğiniz içerik ve okuyucuyla kurduğunuz etkileşimdir. Sonuçta burada yapılan iş “içerik pazarlaması”

171 yorum:

  1. Teşekkürler faydalı bir yazı olmuş.Benim yıldızım bir türlü barışmadı.Ara ara eklediği içeriklerden de iyi hit gelmeyince bıraktım.

    YanıtlaSil
  2. Bumarang bloggerlar için çok önemli ve Bumerangın gözüne girmek için kaliteli özgün içerik, sadık okuyucu kitlesi şart demek olayın özeti diyebiliriz o zaman

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de çok faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler.. Benim bloğum, tam da sizin söylediğiniz aşamalardan geçti. Bronz ile başladı, bir kaç ay sonra altın oldu ve yaklaşık 6-7 ay sonra da platin oldu. Bumads teklif fiyatları ise güzel bir ivme ile artmaya devam ediyor. Sizin de belirttiğiniz gibi, hak eden blogların Bumerang'dan çok fazla fayda sağlayabileceğini düşünüyorum.. Biraz sabır, biraz emek, biraz çaba.. Her işte olduğu gibi yani..

    YanıtlaSil
  4. @Poyraz Sahin
    Tabi beklentilerini karşılayıp karşılamadığı hakkında yorum yapamam ama Yazarkafe kadar trafik getiren bir sosyal imleme sitesi olduğunu sanmıyorum. Her yazı için ortalama 100 trafik benim için hç fena değil.

    @Caramba CARAMBİTA
    Aynen öyle. Bumerang'ın bir içerik pazarlama platformu olduğunu unutmamak gerekir.

    @evde yazar
    Bilinçli, istikrarlı, üretken blog yazarı işte :) Ektiğinizi biçeceksiniz, hiç endişelenmeyin.

    YanıtlaSil
  5. Bemerang odullerine aday oldgunu acikladiktan sonra kalkip boyle bir yazi yazman 'yalakalik'tan baska bir sey degil. Blogun Bumerang'ta birinci olursa hic sasirmayalim ;)

    YanıtlaSil
  6. Yazıyı yazmama neden olan şey iletişim formunda bumerangla ilgili gelen sorular ve son olarak gelen şu tweettir : https://twitter.com/Ahmet_Usta_/status/389739773557878784

    YanıtlaSil
  7. Teşeşkkürler detaylı bilgilendirmeniz için, ben de bir üye olayım bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
  8. @Süha Mete
    Blogunuz platin üye olabilir. İsterseniz ikili kazanç sistemiyle üye ıolup 20 TL bonus kazanabilirsiniz.
    http://bloghocam.blogspot.com/2012/08/size-kazancl-bir-teklifim-var.html

    YanıtlaSil
  9. Hocam iyi bir konuya değinmişsiniz. Blogları özgün olmayan arkadaşlarımız başvurduğunda ellerine geçen bronz üyelik olduğu için faydalanamadığı sistemden şikayetçi olup karalamaya başlıyorlar. Pat diye platin üye olmadım ben. Sitem 2 aylıktı çalıştım platin oldum ve gayet de memnunum.

    YanıtlaSil
  10. çay faydalı yazı olmuş hocam teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Faydalı bir yazı olmuş, bilmediğim gözümden kaçan şeyleri de fark etmiş oldum. Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  12. Blog Hocam bende Bumerang'a üyeyim ve belirttiğin noktaların tamamen arkasındayım. benim bloğumda aşağı yukarı aynı süreçlerden geçti. İlk yazarkafeye içerik gönderdiğimde, günlük ziyaretçi ortalamam sadece 700-800 iken yazarkafe den tek bir içerik için 1000 in üzerinde ziyaret aldım. O günler için oldukça önemli bir sayıydı benim açımdan.
    Ayrıca Bumerang ödüllerine aday ise BH, Uzman Blog haricinde her segment için oyumu verebilirim :)) Bunu kendi bloğuma kullandım çünkü :)
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Selam,bende bir kac kez bumerang üyeligi icin basvurmusdum ama ret almısdım. bırkac gün önce bumerang bronz üyesi oldum,blog hocam sıze bır sorum var? bumerang şablonunu blogumun javaskript widgetıne yapıstırdım fakat sablon görükmyor neden acaba,yardımcı olurmusunuz tesekkür ederim,ayrıca paylasım icin tesekkürler..

    YanıtlaSil
  14. @Juliette
    Tek bir yazı için 1000 trafik gerçekten müthişmiş, tebrik ederim. Bu arada Bumerang ödüllerinde "en sosyal blog" adayıyım. Oy veriseniz sevinirim.

    http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/27976.htm

    @mehmet alemdar
    Bumerang şablonunun gözükmemesinin nedeni tarayıcınızda kullandığınız relam engelleyici eklenti olabilir. Onun dışında bir sebep gelmiyor aklıma.

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir yazı olmuş... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Serdar süper bir yazı olmuş tebrikler.
    Ben altın üyelikle başlayıp platine yükseltildim bana en büyük katkısı blogumda (becerebildiğim kadar) epeyce değişiklik yapmama vesile oldu .
    İlk zamanlar epeyce reklam geliyordu ama bu yıl bir yada iki adet geldi sebebini bilemiyorum ama yine de seviyorum bumerangı yayınlarımı yazarkafede de paylaşıyorum ve bu konuda sizin yazınızın içinden güzel tiyolar edindim başlık ve içerik konusunda:)) çok teşekkürler.
    Bu arada bu yorumu yazmadan önce oyumu da bu güzel bloga kullandım başarılar ,iyi şanslar.

    YanıtlaSil
  17. yazmayı unuttum :)blogumda ki değişikliklerim de sizden öğrendiklerimi de uyguluyorum bunun için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. Bumerang'da özgün içerik gerçekten çok önemli..Daha önce yazdığım kimi bloglarla Bumerang üyesi olmuş ve yazınızda bahsettiğiniz gibi gerçekten ne işe yaradığını pek anlayamamıştım..Son bir yıldır yazdığım blog'da ise sadece kendi fotoğraflarımı ve kendi evimi kullanıyorum ve bu sefer üyelik teklifi bana Bumerang'dan geldi..Gerçekten de şu anda google ve sosyal kanallardan sonra en cok trafik yazarkafe'den geliyor..

    YanıtlaSil
  19. @ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı, @Sahildeki Ev
    Bumerang'ın etinden, sütünden, yününden faydalanmak için platin üye olmak gerekiyor. Platin üye olduktan sona siz de bunu farkettiniz sanırım.
    Bu arada oy verdiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili BH oyum sizde. Başarılar dilerim :)))

    YanıtlaSil
  21. Ellerinize sağlık.Bilgilendirici bir yazı olmuş...
    Bumerang bile kendini ancak bu kadar anlatabilirdi.
    Bumerang her yönüyle blog yazarları için önemli bir kaynak..
    Blog Hocam'a Başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Serdar bey bende bumerang üyesiyim. Sorum şu olacak; platin üyelik için yeniden başvurmak gerekiyor sanırım, bu aşamada daha önce aldığım teklifler hesabımdan silinir mi ? ya da blogum geliştikçe kendilerimi platin üyeliğe yükseltiyor.?

    iyi yayınlar

    YanıtlaSil
  23. Selamlar ;
    www.announcerman.com alan adında benimde bir blogum var bumarang ödüllerine bende adayım hergün yazılar giriyorum kendim ile ilgili özgün üyeliğim hala Altın platin yapmamakla ısrar ediyolar :) İçeriği zayıf teması iyi olan blog platin demekki ikisinden birinin illaki güçlü olması lazım.Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum 1 lirayı geçin 50 kuruşluk teklif bile alamadım ama devam ediyorum ısrarla.Elbet birgün bende alacağım bir teklif inşallah :)

    Neyse size birşey sormak istiyorum sizce internet sitem platin için uygun değilmi çalıntı şeyler paylaşmıyorum resim olsa bile kendim altına hem türkçe hemde yabancı dilde çeviriyede başladım sizin görüşleriniz nelerdir saygılar :)

    YanıtlaSil
  24. Milliyet ve Hürrüyet'in servislerinden sitelerim için pek fazla faydalar göremedim açıkçası ben. Birçok dandik sitenin başvurusunu onaylarken benim sitelerimi onaylamadılar, milliyet servislerinde admin var mı yok mu belli değil.

    YanıtlaSil
  25. @şevket koray
    Playin üyelik için Bumerang editörlerinden blogunuzun yeniden değerlendirilmesini isteyebilirsiniz. Hesabınızdaki teklifler ve kazandığınız ücret silinmez.

    YanıtlaSil
  26. @Ali Aslan
    Teklif gelmemesinin sebebi reklam veren ajansın blogunuzu seçmemesi veya blogunuzun belli bir kitleye hitap etmemesi olabilir. Hem platin üyelik hem de telkiflerin artması için sanırım biraz trafiğe ve sürekli okuyucuya ihtiyacınız var.

    @Kariyerist Eleman
    Milliyet'in esrvisinden haberdar olmadıım yorum yapamam ama Bumerang hakkındaki fikirlrim yazıda mevcut zaten.

    YanıtlaSil
  27. Serdar bey size o yorumu attıktan yaklaşık 1 gün sonra 1tl değerinde bir teklif aldım ve çok mutlu oldum :) Amacım zaten bir adım atarak başlamaktı inşallah devamı gelir şimdiki amacım platin üyelik almak :) Herkese Hürriyetin Bumerang gibi mükemmel bir uygulamasını davet ediyorum gerçekten amatorlere çok yardımcı bir proje teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. @Ali Aslan
    Hayırlı olsun, sevindim. İlk teklif hepimizi 1 TL geliyor ama bundan sonraki tekliflerin fiyatı yüksek ihtimalle artacaktır. Bol kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil
  29. Başka bir yazınıza "Bumerang Dergimizi Kandırmıştır" başlıklı yazımı gönderdim. Yazıyı okudunuzsa bu kadar methettiğiniz Bumerang'ın illegal siteleri finalist ilan etmesi, aşırı şaibeli yarışmalar düzenlemesini de hoş ve kabul edilebilir buluyor musunuz? Acaba, Bumerang'dan iyi kötü dikkate değer ekmek yediğiniz için biraz yanlı, hislerinize göre tutum takınıyor olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  30. @İlşad Özkan
    Öncelikle ""Bumerang Dergimizi Kandırmıştır" başlıklı bir yazı okumadığımı belirteyim. Eğer linkini verirseniz okumak sterim. Eğer yarışma şaibeliyse elbette kabul etmem söz konusu değil ama en eski Bumerang üyelerinden biri olarak bugüne kadar hiç etik dışı bir durumla karşılaşmadığımı söyleyebilirim.

    Bumerang sadece benim değil, yüzlerce blogun gelişimine çok katkıda bulundu ama bu yazıyı onun için yazmadım. Bumerang nedir, ne değildir biraz daha açıklamak için yazdım. Ama yazının sonlarında anlattığım olaydan dolayı Bumerang hakkında çok güzel şeyler düşündüğüm doğru. Hakkım yendiğinde hemen devreye girdiler ve sorunu çözdüler.

    Ayrıca bu yazdıklarımın hiçbiri bartı ve övgü değildi. Çok gerçekçi şeyler yazdım. Ne yaşadıysam o .

    YanıtlaSil
  31. ben de altın üyelikten başladım tabi :) hayırlısı diyorum :D reklamlarını yayınlamamıza da bağlı mıdır acaba platin üyeliğe geçiş

    YanıtlaSil
  32. @Miss Tiffany
    Reklamlarını derken Bumerang şablonlarını yayınlamanızla alakalı.

    YanıtlaSil
  33. Olduk altın üye, bekliyoruz tekliflerin gelmesini :)

    YanıtlaSil
  34. Merhaba hocam. bumerang uyeliyim kabul edildi. Yayimlarimi nasil yazarkafeye aktaracagami anlamadim. Yardim ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  35. @Rza Rzayev
    Bumerang panelinize girdikten sonra Yazarkafem bölümünü açın ve "yeni ekle"ye tıklayın.

    YanıtlaSil
  36. mükemmel. kitap gibi okudum. aslında hepsini biliyodum ama okumasıda zevkli oldu. harfi harfine hepsine katılıyorum. bumerang sisteminde ciddi bir emek var. orada birileri oturup sizin blogunuzu inceliyor, yazarkafeme gelen yazıları tek tek bakıp incelemeye alan bir takım insanlar var orada, yani öyle özensiz işler yapan, emek harcanmayan işlere destek veren bir sistem değil bu. siz kendiniz için ne kadar çalışırsanız bumerangtan o kadar karşılık gelir bu kadar net yani :) bazen birilerine anlatmaya çalışıyorum bumerangı ve çok zorlanıyorum. öyle bir mesajda bir mailde anlatılacak gibi değil. bu yazınız artık baş ucu kitabım gibi bilgisayarımda duracak. anlatmak istediğim arkadaşa bu linki yapıştırıcam anında :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,
    Yaklaşık 4 yıldır blogumda aktif olarak yazı yazıyorum.2013 Ağustos ayında Bumeranga üye olduğumda direk platin üye olarak kabul edildim. Belirttiğiniz gibi, hem blogumda hem de bumerangda aktif olmama, özgün içerikler yayınlamama rağmen bugüne kadar tek bir teklif dahi almadım. İşin ilginç tarafı izleyici sayısı az olan, iyi içeriğe ve görsellere sahip olmayan bloglara bile teklifler gönderiliyor. Mail gönderdim ama henüz cevaplanmadı. Bana teklif gelmesi için daha başka ne yapmam gerek???

    YanıtlaSil
  38. @sihirlimavi
    Merhaba,
    Yazıda da belirttiğim gibi tekliflerin kimlere gönderileceğini reklam veren ajans ya da firma yetkilileri belirliyor ama 4 aydır teklif gelmemesi de ilginç. Çünkü neredeyse her blog gönderilen teklifler de oldu bu sürede. Bumerang yetkililerine bir problem olup olmadığını sormak en doğrusu sanırım.

    YanıtlaSil
  39. Bumerang'a yeni üye olmuş ve Platin olarak adlandırılmış bir blog olarak aklıma takılan tüm soruları yanıtladığınız, çok kaliteli bir yazı olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  40. merhaba . Bumerang ' a kayıt oldum ve olalı 1 hafta oldu . Bronz üyeyim . Bronz üyeler neler yapabilir merak ediyorum ve kısa süre içinde nasıl bir tip üyeliği atlarım ?

    YanıtlaSil
  41. @Chocolate Candy Bears
    Bronz üyeler sadece, bir blog dizini olan Hürlist'ten yararlanabiliyorlar.

    YanıtlaSil
  42. Serdar bey bumeranga yeni üye oldum ve tam nasıl işlediğini nasıl kullanıldığını anlamamıstım. Yazınız cok faydalı oldu. Bayaga bir fikir sahibi oldum teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. @Ayşe'nin Mutfağı
    Gerçi yeni arayüze geçilip bazı özellikler kaldırıldı ama yine de işe yarar bir yazı sanırım :)

    YanıtlaSil
  44. Merhaba Serdar,
    Öncelikle siteni çok beğendiğimi söylemeliyim. Cidden bu işi biliyorsun.
    İkinci olarak, Bumerang üye olma talebimi onayladı ve beni Platin üye yaptı. (Yaşasın! =)) Ama anlamadığım birşey var. Şimdi ben yazarkafe de nasıl paylaşım yapacağım. Yani araştırdım ama sanki henüz yapamıyormuşum gibi geldi. Önce benim sitemdeki şablonlara belli bir sayıda tıklanması mı lazımmış? Öyle şeyler okudum ama emin olamadım. Sen biliyiyor musun? Bu arada bu link paylaşımı olayı artık yok mu? Ben onunla ilgili de pek birşey bulamadım. Teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  45. @dilsat
    Merhaba,
    Bumerang'ın arayüzü ve bazı özellikleri geçtiğimiz günlerde değişti. Dediğiniz gibi link paylaşımı artık yok.
    Platin üye olduysanız başka bir şarta gerek kalmadan yazarkafeye içerik ekleyebilirsiniz. Yni yazı gönder butonuna tıklayıp gerekli bilgileri doldurduktan sonra editör onayı için beklenir. Editör onaylarsa yazınız Yazarkafede görünmeye başlar.

    YanıtlaSil
  46. Serdar, işte ben de o konuyu anlamadım. Keşke sana bumerang/yazarkafe sayfamın resmini gönderebilsem. Yeni yazı gönder diye bir tuş yok ortada!

    YanıtlaSil
  47. Sanırım sebebi bu :
    https://support.boomads.com/entries/26555857-Platin-%C3%BCye-olmama-ra%C4%9Fmen-neden-Yazarkafe-ye-i%C3%A7erik-ekleyemiyorum-

    YanıtlaSil
  48. Bende özgün içerikler ekliyorum. Blogumun tıklanma sayısı da oldukça iyi fakat hala bronz üyeyim :(

    YanıtlaSil
  49. Bugün baktım platin üyelik vermişler, baya sevindim açıkçası. Blog'um 2 aylık bir blog ancak %100 bana ait ve işi gücü bırakıp çıktığım sonu olmayan dünya yolculuğum ile ilgili kendi yazılarımı yayınlıyorum. Umarım bana da bu yolda destek olur :)

    YanıtlaSil
  50. Merhaba bende bugün üye oldum sayenizde altın üyelik kazandım.Benim anlamadığım şablon koyma nedenimiz trafik arttırmak mı hocam

    YanıtlaSil
  51. @Meral Kuş
    Hayır şablonlar ile bumerang blogumuzun performansını takip eder.

    YanıtlaSil
  52. Teşekkürler, çok işime yarar bir yazı oldu.

    YanıtlaSil
  53. Merhaba, ben de bumerang üyesi oldum ancak şablon ekleyemiyorum. Açıkçası nasıl eklendiğini de bilmiyorum sanırım. Yardım rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  54. @Jale Güney Sun
    Merhaba,
    Bumerang hesabınıza giriş yaptıktan sonra en üstteki şablonlar linkine tıklayın. Eklemek istediğiniz şablonu seçip kodu al dedikten sonra Blogger kumanda paneline girip yerleşimden HTML/Javascript gadget olarak kodları ekleyin.

    YanıtlaSil
  55. 4 ayri bilgisayarda denememe ragmen bloguma sablonu ekleyemedim ben surekli gecersiz url tarzi birsey diyor

    YanıtlaSil
  56. Ben de üye oldum ve bronz üyelik verildi. Ama hürlist e makale ekleme kısmını göremedim maalesef. Bir de platine veya atına geçmek için bir standartları var mıdır? Biz mi teklif ediyoruz yoksa onlar mı takip edip otomatik olarak çeviriyorlar?

    YanıtlaSil
  57. @MasumRobot
    Hürliste makale değil, blogunuzu ekliyorsunuz. Blogunuzun geliştiğini düşündüğünüzde üyelik tipinizin değerlendirilmesi talebinde bulunabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  58. merhaba,
    bumerang a yeni üye oldum ve şablonunu bloğuma yükleyemiyorum satır hataları veriyor. adım adım nasıl yapacağımı anlatırsanız cok sevinirim.
    şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. @BUŞRA EMİRKADI
    Şablon kodlarını kopyaladıktan sonra Blogger hesabınıza girip yerleşim > Gadget ekle > HTML/Javascript yolunu takip edin ve kodları buraya yapıştırın.

    YanıtlaSil
  60. Selamlar,

    Bumerang ile yeni tanıştım. Getirdiği/getireceği trafik faydalı olacak gibi gözüküyor. Tavsiye edebileceğiniz benzer yerli/yabancı platformlar var mı acaba?

    YanıtlaSil
  61. merhabalar,
    bumeranga üye olalı bir ay oldu. ilk teklifim de bugün geldi ve kazancını gözetmeksizin çok mutlu oldum. ancak benim sonurum hürliste sitemi kaydedemiyorum. sitemi hürliste ekle butonuna basıyorum. karşıma bumerang sayfası geliyor. diğer bloglarda araştırdığımda zaten siteniz hürliste ekli olduğu için böyle oluyor deniyor. bu sefer de hürlistte sitemi arattığımda sonuç yok çıkıyor. ne yapmam lazım bi türlü çözemedim. bana da yardımcı olurmusunuzz? bu konuda aydınlatılmaya ihtiyacım var şimdiden teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  62. @Posta otuziki
    Merhaba,
    Dedikleri gibi siteniz hürliste kayıtlıdır. Blog ismi neydi?

    YanıtlaSil
  63. www.bikahveicebilirmiyiz.com

    Bir haftadır altın üyeyim. Sizce nasıl platinliğe terfi edebilirim?

    YanıtlaSil
  64. Bumaren'a yeni üye olduğum bugün çok işime yaradı bu yazı. Serdar Bey elinize , emeğinize , yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  65. Yazı için teşekkürler. Bronz seviyesinde başladı üyeliğim. Kendimi geliştirmek için tavsiyeleriniz nelerdir?

    YanıtlaSil
  66. Hem bu yazınızı hem de diğer makalelerinizi beğenerek okuyorum. Yaptığınız çok güzel bir hizmet. Ayrıca daha önce Oğuzhan'JA Blog isimli blogumda kullandığımdan biliyorum Bumerang'ı, gerçekten faydası oluyor. Hele sık sık güncelliyorsanız blogu, çok hızlı bir şekilde hitleri arttırıyor.

    YanıtlaSil
  67. Makaleniz çok yararlı. Tek Bumerang üyeliği ile birden fazla blog yayınlamak mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil
  68. @Celil
    Hayır, tek bumerang hesabından sadece 1 blog ekleniyor.

    YanıtlaSil
  69. platin olarak başladım bende :)

    YanıtlaSil
  70. güzel yazı olmuş, bana altın üyelik verdiler, yazarkafe özelliğinin olmaması kötü oldu benim için :(

    YanıtlaSil
  71. Bloğumu yaklaşık 5 ay önce açtım. Çok yeniyim .Bumerag'a da henüz bugün üye oldum. Gerçekten çok teşekkür ederim okuduğum tüm yazılarınız çok faydalı oluyor. Kafamdaki her soru için cevap bulabileceğim bir yazınız mevcut. Eğer bloğumu ziyaret edip öneri ve eleştirilerinizi iletirseniz çok memnun olurum. hilalgulec.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  72. Hocam merhaba,ben blog işinde yeniyim,bumeranga üye oldum ve bronz üyelik verdiler.bloğuma göz atarmısınız nasıl olmuş?eksik olanlar veya Önerileriniz?Altın üye nasıl olabilirim?
    Desteğiniz için teşekkür ederim..
    www.yenirotalar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba. Bumerang'a bakış açımı değiştiren ve üye olmaya karar vermemi sağlayan faydalı bir yazı olmuş. Takdir etmeden geçemedim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  74. Bumerang'ın ne olduğunu sayenizde anladım :)

    Ben de üye oldum ve üyeliğim platin olarak başlatıldı. Benim için de süpriz oldu ama tamamen el emeği göz nuru özgün içerikle ilerliyorum, o yüzden sevindim de.
    Bugün ilk teklifimi de aldım :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  75. merhaba bloğuma şablonu ekleyemiyorum ama nasıl bir yol izlemem lazım yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  76. @gevezemerve
    Bumerang'dan şablon kodunu aldıktan sonra Blogger kumanda panelinde yerleşimden HTML/JavaScript gadget ekle diyerek şablon kodunu buraya yapıştırın.

    YanıtlaSil
  77. Güzel bir makale olmuş, anlaşılan o ki beceremeyen çamur atıyor bu gibi konulara. Sanırım kafalarda bumerang ile ilgili tüm sorular aydınlanmıştır.

    YanıtlaSil
  78. ben bumerang sisteminin blog sömürücüsü olduğunu düşünüyorum. kafaya göre üyelik tipi seçiyorlar, 2 aydır bekliyoruz teklif falan geldiği yok, şablonu ekledik saf saf bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
  79. @Numan Ayanoğlu
    Aynen öyle Numan Bey. Platin üye olamayan herkes Bumreang'ı dolandırıcılıkla veya sömürücülükle suçluyor. Bugüne kadar Bumerang kazancımla ilgili o kadar çok veri paylaştım ki artık bu tür itham mesajlarına cevap yazmaya gerek duymuyorum.

    YanıtlaSil
  80. Serdar hocam Bumerang'a 2-3 gün önce üye oldum. Üyelik türüm Altın! Ne zaman Platin üye olabilirim? Sizden ricam bloguma bakar ve eksik yada tamamlamam gereken bir alan varsa bu yorumu cevaplayabilir misiniz? WebtekiBilge.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  81. Merhaba serdar hocam en gerekli konularadan birine değinmişsiniz. Bir çok site sahibi şablonu vs ekliyor ancak ne yapması gerektiğini bilmiyor bazı kişiler dizin sitesi bile sanıyor....

    YanıtlaSil
  82. Merhaba Serdar Bey
    Bumeranga uye oldum ve bronz uyelik geldi.Anca sitemi hurlistte goremiyorum.Siteni hurliste ekle dedigimde ise 404 hatasinaliyorum.Sitemi nasil ekleyebolirim ?

    YanıtlaSil
  83. @Alan Grubu
    http://bumerang.hurriyet.com.tr/Account/EditSite buradan ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  84. Hesabım altın ama hürlist'de gözükmüyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  85. Serdar Bey, ben altın üyeyim, ilk teklifimi de almıştım ancak " Verilen adreste teklif içeriği bulunamamıştır" şeklinde tarafıma mail gönderildi, ve teklif reddedildi. Nerede hata yapıyorum ?

    YanıtlaSil
  86. @KİTAP Kurdu
    Gelen teklifi yayınladıktan sonra yayını açıp linkini kopyalamalı ve teklifteki yayın linki kısmına yapıştırmalısınız.

    YanıtlaSil
  87. Yazıız İçin Teşekkürler Ancak Hocam Ben Hala Platin Üye Olamıyorum Hep Altın Üyeyim Ve Öyle Kaldım Ne Önerirsiniz Bana ?

    YanıtlaSil
  88. Merhaba,

    Üyelik olarak Bronz üyelik ile başladım. Blog'uma bakıp ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    http://baristanzer.com

    YanıtlaSil
  89. Merhaba
    Bende altın üyeyim ilk teklifimi aldım yayınladım onaylandı da görüntülenmesi artıyor ama kısa link tıklama 0 olarak gözüküyor
    linklerden tıkladım denedim ama kısa link tıklama nedir çözemedim bir türlü
    Bumerang sitesinde de kısa link tıklamayla teklifler artar yazıyordu o Yüzden merak ediyorum kısa link tıklama nedir ve tekliflerin onunla mi alakası var?

    YanıtlaSil
  90. Merhaba, ben de şuan da altın üyeyim. Bugün ilk reklamımı da aldım. Bloğuma koyamıyorum. Çünkü teklif içeriğini ve takip kodunu kopyalayın yazısının altındaki her şeyi mi kopyalayacağım anlayamadım bir türlü. Bana YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. Ayrıca yine 4.adım olan içerik url si kısmına ne yazacağım bilemedim:((
    Blog hocam beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  91. @sürpriz misafir
    Kısa link, blogunuzda yayınladığınız teklifin URL'sinin kısaltılmış halidir ve Bumerang tarafından oluşturulup ize verilir. Bu kısa linki sosyal medyada paylaşırsınız ve insanlar linke tıkladığında sizin blogunuzdaki teklif yazısına ulaşır.

    YanıtlaSil
  92. Teşekkürler çok açıklayıcı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  93. Bumerangın yeni updatei sanırım görüntüsü değişmiş ve hiç böyle istatistik falan gözükmüyor altın üyeyim ve neyi nerden bulacağımı pek bilmiyorum yardımınıza çoook ihityacım var ve trafiğimi nasıl arttırırım bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  94. eğer yardım ederseniz sevinirm

    YanıtlaSil
  95. @Ada Turkmen
    Haklısınız bumerangda pek çok değişiklik oldu. Güncel bir yazı yazmanın vakti geldi sanırım.

    YanıtlaSil
  96. Serdar Bey; web siteme altın üye olarak bumerang reklamları alıyorum. Platin üye grubunda daha çok reklam veya reklam başına alınan ücret farklılık gösteriyor mu?

    YanıtlaSil
  97. @Numan Ayanoğlu
    Reklam alma sıklığı değil alma reklam başına ödenen ücret platin üyelere daha fazladır.

    YanıtlaSil
  98. Serdar bay lütfen yardimci olun. Altin üyeyim siteme sablonu attim bekliyorum. Hic bisey yapamiyorum resmen. Ner yapabilirim yardimci olun..
    www.makeuploverslife.blogspot.com

    YanıtlaSil
  99. @Makeup Lover
    Teklif gelmesini bekleyeceksiniz. İlk teklifin fiyatı düşük olabilir ama performansınıza göre sonraki tekliflerin fiyatı daha yüksek olacaktır. Bu yüzden ücreti düşük bulup yayınlamamazlık yapmayın.

    YanıtlaSil
  100. Platin üyelige gecme talebinde bulanayim mi? Google analytics e de bagli hesabim ortalama 100+ giris aliyorum. Zor bi ihtimal gibi reklam almam degil mi?

    YanıtlaSil
  101. Reklam teklifleri altın üyelere de geliyor. Platin üye olduğunuzda ekstra olarak Yazar Kafe'den faydalanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  102. Hocam size zahmet sitemi bi inceleyebilir misiniz? Ne durumda diye?

    YanıtlaSil
  103. pekçok sahte arama sonuçlarının içinde sağlıklı ve gerçek bilgi veren benim gördüğüm tek sonuc burası :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  104. 4 aylık hitsiz siteye platin üyelikle başladım. Sistem bu kadar basit mi?

    YanıtlaSil
  105. Hürlist hakkında biraz bilgi yazsaydınız

    YanıtlaSil
  106. www.windowsphone8haber.com isimli siteme platin üyelik verdiler. o zamanlar trafiğim 2000-3000 civarındaydı şimdi 1000 civarında platin düşürme gibi bir şeyler yaparlar mı? birde platin olarak başlayacağını düşünen varsa biribirimizi önerelim.

    YanıtlaSil
  107. Bende kişisel sitem olan bcankara.com ile yeni başladım. Altın seviyesinden üyelik açtılar. Şimdi üretime devam edeceğim ve bum ile ilgili ekstra bir efor sarf etmeyeceğim. Bakalım neler olacak.

    YanıtlaSil
  108. hocam 3 aydır teklif gelmiyor bumerangtan. Sisteme girdim bilgilerde eksikli hata yada uyarı yok. Neden olabilir ???

    YanıtlaSil
  109. @Orhan Alem
    Blogunuza uygun bir reklam kampanyası olmadığındandır.

    YanıtlaSil
  110. Merhaba, Bumerang'tan gelen tekliflerin içeriği değiştirilemiyor ama bu sebepten dolayı aynı tanıtım yazısını yayınlayan bir sürü site oluyor. Bu da copy-paste içerikten dolayı Google'da sıralama düşmesine neden olmaz mı acaba? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  111. çok faydalandım, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  112. bumeranga üye oldum fakat sitem hürliste eklenmedi altın olarak onaylanmasına ragmen.E mail attım bu durumla ilgili bana şimdilik üyeliğin genel olarak donduruldugu mesajı geldi.Böyle olucaksa ben ne fayda sağlıyorum şu an bumerangtan anlamadım.iyi gunler

    YanıtlaSil
  113. merhabalar,

    yanlış link göndermemden dolayı teklife katılımım red edildi. red mailinee cevaben dogru linki yolladım. Red olunan reklam teklifine katılımım olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  114. Aydınlatıcı bir yazı olmuş, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  115. Bumeranga yeni üye olmuştum. Altın olarak kabul edildiğim için bunun hakkında bir yazı okuyup bilgileneyim istedim.
    Gerçekten konuyu açıkça ifade etmişsiniz, güzel yazıydı.

    YanıtlaSil
  116. Tüm yazı ve yorumları okudum kafam karıştı benim gibi yeniler için yeniden bir yazı hazırlarsanız çok iyi olacak sizde belirtmişsiniz zaten yeni bir yazı yazmam gerek diye:

    YanıtlaSil
  117. Hocam :) yazılarınız çok faydaları oluyor. Bende yeni üye oldum bronz olarak üyeliğim başladı . Yanıtını sitede bulamadım, nasıl üyelik tipini yükseltebilirim? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  118. Teşekkürler verdiğiniz bilgi ve paylaşımınız için :)

    YanıtlaSil
  119. Merhabalar

    Ben yaklaşık 15 gündür bumerang ağı platin üyesiyim. Çok ilginç bir durumla karşı karşıyayım tavsiyeleriniz çok değerli bu yüzden. Problem şu ki benim yazar kafede yayınlanan yazılarım hiç okunmuyor. Yani ortalama 2-3 ziyaret alıyor bir yazım. Ayrıca belirtmek istiyorum bu 15 gün içerisinde iki yazım vitrine çıktı fakat pek bir ziyaretçi geldiğini söyleyemem.

    Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  120. @Mekan Günlüğü
    Bunun iki sebebi var diye düşünüyorum.
    1. Artık Yazarkafe'de içerik paylaşan blog sayısı çok olduğu için sizin içeriğiniz ön sayfalardan çok çabuk kayboluyor.
    2. Yazarkafe'nin ziyaretçi profili genellikle kadın ağırlıklı. Yazılarınızın gösterildiği kategori kadınların pek ilgi göstermediği kategoriler olabilir.

    YanıtlaSil
  121. Tekrar Merhabalar,

    İçeriğim ön sayfalardan hemen kaybolmuyor, bunu gözlemleyebiliyorum. Ziyaretçi profilinin kadın ağırlıklı olmasından dolayı olabilir elbette ama ben de tamamiyle erkeklere göre yazdığımı pek söyleyemem.

    Pek anlam veremedim ben bu duruma.

    Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  122. Merhaba yazınız gerçekten çok faydalı olmuş, benim bloğum çok yeni ve günlük ortalama izlenme sayısı 100 acaba bumerang üyesi olarak kabul edilir miyim?

    YanıtlaSil
  123. Hocam son 5 aydır düzenli teklig geliyor süresi dolanları silmiyorum süresi dolan teklifleri silmeli miyiz? veya link kaldırmalı mıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silmenize gerek yok.Ben silmiyorum, Google aramalarından çok sayıda trafik geliyor bumerang içeriklerine.

      Sil
  124. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  125. emeğinize sağlık gerçekten pek çok yerde bulamadığım bilgiyi buradan edindim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  126. Çok faydalı bir yazı olmui teşekkürler. Ben de 2 ayda bronz üye oldum inşallah platin olacağım. Gerçekten emek veren bloggerlar için maddi ve manevi mutluluk bence :)

    YanıtlaSil
  127. Merhaba hocam ben daha çok yeni bir bloggerim. Bloğumu açaşı sadece 1 hafta oldu bumerang için erken mi sizce ? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 haftalık blog ile muhtemelen en düşük üyelik seviyesi verirler. Bence başvurmak için erken.

      Sil
  128. Merhabalar.
    Bumeranga kayıt için tıkladığım zaman dolduracagim formun üzeri siyahlasiyor.Forma hiç bir şekilde bilgilerimi giremiyorum.Ne yaptıysam olmuyor.
    Yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  129. bu konuyu merak ediyordum, bugün buldum yazıyı elinize sağlık. başvurdum az önce bakalım sonuç ne olacak.

    bumerang eklemek adsense açısından olumsuzluk olmaz heralde?

    YanıtlaSil
  130. Panelimizde görsel reklam bölümü olması gerekiyormuş benim panelimde böyle bir bölüm yok. Platin üyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de platin üyeyim, öyle bir şey yok bumerangda.

      Sil
    2. Ben de boomadsda arastirma yaparken okudum. Bir de hesap ayarlarinda tc numarasi soruluyor ben avusturya vatandasiyim eski tc numaram var bu konuda bilginiz var mi Serdar bey ?

      Sil
    3. Bumerang iletişimden onlara sorsanız daha iyi olur sanırım bu konuyu.

      Sil
  131. Beni hep bronz yapıyorlar hocam, arada bir ayarları yeniden düzenleyip, gönderiyorum, 5 te 5 bronz :) Hayırlısı bakalım zamanla demek ki :)

    YanıtlaSil
  132. Bana dün gece SMS bildirimi geldi, Bumerang teklifiniz diye. Şimdi panele girdim ve bir diş macunu firmasının reklamını yapmamı istiyor. Ancak nasıl yapılacağı ile ilgili bir yönerge yok yardımcı olabilir misiniz? Yoruma yazdıklarınızı aşağıdaki mail adresime de gönderir misiniz? Saygılar,

    murat@muratyazici.com.tr

    YanıtlaSil
  133. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık!
    Çok güzel derlemişsiniz, bulmakta zorlandığımız bilgiler.
    Yalnız sistem biraz değişti sanırım? Hürlist artık aktif değil değil mi? Bir de link paylaşımı hala var mı?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet epey değişiklik oldu. Link paylaşımı kalktı.

      Sil
  134. Sonunda bumerang'a üye olabildim.Altın üyelik olarak onaylamışlar.
    Sorum şöyle;yazarkafeye yazı gönderebiliyormuyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarkafeye yazı göndermek için Platin üyelik gerekli.

      Sil
  135. merhaba, bronz üyeliğim var yazarkafe falan için platin gerekiyormus, şablon seçerken "bumerang üyesidir" yazan şey geldi siteme koydum, bi de banner vardı onu da ekledim. Koyduktan sonra neye yarayacagını henüz anlayamadım? Yani demek istediğim bunun nesinden para kazanacagım :) Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  136. Bende yakın bir zamanda kendime bir blog kurdum ve her gün üzenli olarak kopya içerik olmadan kendi oluşturduğum makalelerle bloğumu güncel tutmaya çlaışıyorum. Yaklaşık üç- dört gün önce bumeragı blog için araştırma yaparken keşfettim ve üye oldum. Bugün onaylandığını ve üyelik tipimin altın olduğunu gördüm. Aynı gün içerisinde blog tekrar onay bekliyor dedi ve üyelik tipim bronza çıktı. Özgün içerikler üretmeyip altında kalan ve faydalanamadığı için bumerangı karalayan insanlar sorunu kendilerinde aramalılar diye düşünüyorum. bloghocam.com'u takip ediyorum bu yazıda benim için fazlasıyla bilgilendirici oldu, teşekkürler ! Bu arada blogumu görmek isterseniz : www.sevvalsavli.com

    YanıtlaSil
  137. Bumeranga nasıl yazı ekliyoruz?

    YanıtlaSil
  138. Benim altın üyeliğim var ne yapabilirim?reklam mi verebilirim? Nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  139. Serdar bey, konuyu çok güzel özetlemişsiniz. Teşekkürler. Bu arada konu ve by içerik güncelliğini korumaktadır arkadaşlar, gönül rahatlığı ile faydalanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  140. Hocam biz toplu bi blog kurduk bes kisi eglenmek icin yaziyoduk suan 23 yazi kadar var ve sosyal medyada da hatri sayilir bi kitlemiz oldugu icin acmistik. Hal boyle olunca sosyal medyada olduğumuz o sokak jargonu blogumuza yansıdı. Bazi yerlerde aq veya horozbu gibi mizahi sekilde argo yazılar var ancak kisi veya kurumlara hakaret icermiyor sadece bi miktar samimi olsun diye koyduk. Bu sartlar altinda bumerang sitemizi onaylamaz oyle degil mi? Hani onceki yazilardan ayiklamadan bu sözleri nr platin nede bronz oluruz gibi düşünüyorum bi hocamiza soralim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bumerang'ın bu yüzden sitenizi reddedeceğini sanmam.

      Sil
  141. Merhaba su odeme bilgisi diyor bumerang da tc kimlik no felan istiyor orayı anlamış değilim bizim onlara odeme yapmamız mi icin istiyorlar ?

    YanıtlaSil
  142. Her yerde arayıp da bulamadığım cevapları yazmışsınız :) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  143. Merhaba
    benimde websitem var bumerarang başvuruda bulundum yaklaşık 8 ay önce kabul edildim şablonları yerleştirdim fakat ne üyelik grubu yükseldi nede birşey yapabildiM.Bunun üzerine tekrar başvuruda bulundum bu defada site adresiniz tanınmıyor site adresinizi düzeltip tekrar başvurun diye mail geldi.Arkadaşlar bilen varsa yardımcı olabilirmi bu nedir?
    http://www.keyfihobi.com/index.php

    YanıtlaSil
  144. bumerang üyesiyim ilk teklifimi hemen aldım, sitemi ziyaret edebilirsiniz... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  145. Oldukça doyurucu bir yazı olmuş. Acaba üyelik türünü artırma noktasında pratik önerileriniz var mı? Ayrıca hurlist.com dizini şuan da kapalı mı yoksa biz mi ulaşamıyoruz?

    YanıtlaSil
  146. Bende altın üye olarak başladım ilk teklifi heyecanla bekliyorum :)) missliklik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  147. Yazınızı keyfile okuyup üyelik için başvurdum, bakalım neler olacak
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  148. yazınızı çok beğendim :) çok bilgilendirici olmuş ama benim aklıma takılan bir sorunn var. Bumerang kullanıcı ana sayfasında "son yazılar" kısmında listelenecek yazı yoktur yazıyor. bu konuda bana yol gösterebilirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  149. Çok faydalı bilgiler biz de yeniyiz sitemizde oğlumla olan anılatımız tecrübelerimiz tariflerimiz fotoğraflarımız kısacası blog dünyamız var…sizleri de dünyamıza davet ediyorum 😊

    YanıtlaSil
  150. Ben henuz ikna olmus degilim hocam. Bumerang uyesi oldum ama sistem bu sekilde bence cok iyi islemiyor. Bakalim belki ilerde bi faydasini göruruz

    YanıtlaSil
  151. Yazınızı okuduktan sonra sistemi tam olarak anladım. Altın üyeliğimi iyi değerlendirmeye çalışmam lazım. Umarım zamanla bahsettiğiniz noktalara ulaşmak nasip olur. Emeğinize sağlık.

    ( Anıl - Bahceblog.com )

    YanıtlaSil
  152. bu gün bumerang bronz üyelik verdi şimdi yapmam gereken ne bilemedim logosunuda ekledim sitemde her geçen gün büyüyor.

    YanıtlaSil
  153. İlk başvurum altın üyelikle başladı. Formu guncelleyip tekrar başvuru yaptım. Platin üye yapmışlar.
    Bilgilendirici yazı için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  154. Merhaba Serdar Bey, ben yazarkafede içerik paylaşırken içerik urlsi sürekli hata veriyor. İçerik sitenize ait değildir diye. Destekten yardım istediğimde iceriginiz mobil uzantılı denildi. Bu sorun nasıl düzeltilir, bilginiz var mı?
    http://www.hayatisevmutluyasa.com/?m=1

    YanıtlaSil
  155. Merhaba ben hurriyet dijital kelebek yazariyim. Iki sitem var biri arzucevikalp.net bu sitem altin uye. Neden platin degil? Cozemedim.
    Sinegazete.net ise platin uye. Ben hurriyet yazari olduguma gore nasil bir getirisi var? Sahsi siten nasil platin olur? Yeniden nasil basvuracagim?

    YanıtlaSil
  156. Merhaba Hocam. Çok faydalı bir yazı olmuş ancak ben sorunuma çözüm bulamadım. Yeni platin üye oldum ve ilk içeriğimi eklemek üzere sitemden bir yazı seçtim daha sonra ise yazar kafe içerik ekle bölümüne herşeyi doğru girmeme rağmen "Bu yazının sitenize ait olmadığı tespit edilmiştir." böyle bir hata aldım sitedeki tüm yazılar özgün ve bana aittir. Ne yapabilirim hocam.

    YanıtlaSil
  157. Merhaba,
    Ben de yeni üye oldum Yazarkafe'ye ancak, içerik ekleyebilmem için şablon eklemeniz gerekiyor diyor. Şablonu eklediğime göre belli bir görüntüleme rakamına ulaşmalıyım diye düşünüyorum. Peki bu rakam tam olarak nedir?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.